Daylight Demons
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Hayden 'Titiana ' De Payens.
You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Emptyzo okt 13, 2013 11:02 pm van Hayden

» [ RPG ] Supernatural
You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Emptyvr maa 08, 2013 7:15 am van Gunji

» Reather tijdelijk afwezig!
You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Emptywo feb 27, 2013 5:31 am van éstra

» Kletsplekje
You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Emptyza feb 23, 2013 5:25 am van maxime

» Hello and... Bye [Reather]
You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Emptyza feb 23, 2013 3:21 am van Razzie

» Wat Zou Je Doen Als...
You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Emptyvr feb 22, 2013 3:08 am van Inn

» This is me! =D
You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Emptydo feb 21, 2013 8:40 am van Noa

» daily talk
You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Emptywo feb 20, 2013 6:19 am van maxime

» An Angels future is everything [Noa, Razzie]
You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Emptywo feb 20, 2013 1:46 am van Inn

Het Team
Administrator: You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Innx You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} 2vkajw0 Moderator: You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} ReatherppYou Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Estrapp

 

 You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Marko

Marko


Aantal berichten : 18
Said's : 4182
Reputatie : 2
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Groep: ...
Dierlijke vorm: Rusty Brown Wolf
Krachten (Maximaal 3+ een element):

You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Empty
BerichtOnderwerp: You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only}   You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Emptyza dec 01, 2012 12:05 am

You Look Awesome!

.....Eevy &nd Marko Only


Ik liep door het bos, waardoor ik altijd als wolf ging. Maar vandaag een keer niet. Ik wilde niet elke keer als wolf hier door heen gaan. Ik vond dat ik het ook eens als een engel moest zien. Velen vonden mij raar, want ik was geen normale engel. Ik had geen vleugels, maar wel die mooie dierlijke vorm.
Het was een wonder dat ik zo liep, want normaal wilde ik de boel hier op jagen, zodat er weer prooien voor mij vrij kwamen en dat ik de boel hier door mijn slechte overtuiging weer kon gaan terroriseren.
De grijns op mijn gezicht was er niet vanaf te krijgen, want ik wist wel hoe alles zou gaan. Mijn leven was gewoon een en al opjagen en het plagen van anderen. Voor ik het wist, was ik begonnen met rennen en niet veel later liep ik op vier poten.
Snel maakte ik zigzag passen tussen de bomen door, en hield alles goed in de gaten. Eigenlijk had ik er wel zin in om eens een goed gevecht aan te gaan met een ander dier. Gewoon om eens te zien of ik al die tijd voor niets had getrained.

{Het is even inkomen}
Terug naar boven Ga naar beneden
Eevy

Eevy


Aantal berichten : 48
Said's : 4219
Reputatie : 1
Registratiedatum : 27-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In you're scarriest nightmare.

Character sheet
Groep: I would suck there blood if I where in one.
Dierlijke vorm: The blood red eyes of a panter, are glaring in the water.
Krachten (Maximaal 3+ een element):

You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only}   You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Emptyza dec 01, 2012 1:31 am





Verveeld zweefde ik door het bos heen. Ik had geen zin in lopen, dus ik was zo lui genoeg om te gaan vliegen. Wat ik zelf een stuk minder vermoeiend vond, aangezien ik vier vleugels heb en twee benen. Nou ja, behalve als ik een panter ben, dan heb ik er vier. Maar ik ben zelde een panter. Waarom? Dat moest je niet aan mij vragen. Ik keek om me heen, waar de duisternis heerste. Waar ik ook heen ging, een koepel van duisternis, van 5 kilometer breed en 5 kilometer hoog, hing rondom mij. De duisternis bedekte al het licht dat van buiten kwam. Ik had geen flauw idee of het nacht of dag was. Maar dat boeide me niet. Als die koepel er niet was, ging ik dood. Ik was geen normale engel. Ja ja, geen enkel engel is 'normaal' zeiden ze altijd. Maar ik was echt een uitzondering. De meeste engelen leven in licht, ze staan voor licht. Ik ben anders, duisternis is mijn element en licht is juist mijn grootste vijand. Dat was het enige waar ik bang voor was, licht, het deed me pijn. Vandaar dat de koepel ook om me heen hing. O ja, dan was er nog een reden waarom ik niet 'normaal' ben. Ik eet niet, ik drink. Om precies te zijn drink ik bloed, het voedt me en houd me in leven. Ik heb ook bloed in mijn aderen, maar dat stroomt niet. Want ja, ik heb geen kloppend hart. Het bloed heb ik eigenlijk ook niet nodig, als iemand mij dan verwond doet het ook geen pijn. Bloed stroomt eruit, maar ik blijf staande. Volgens mij is zelfs het bloed bij mijn hart bedorven, en is het zwart geworden. Maar niemand heeft het tot daar gebracht, voordat ik ze leeg zoop en weg smeet met mijn scherpe tanden.

Ik zweefde verder in de duisternis, alleen mijn bleke huid en mijn witte jurk viel op. Mijn witte haren zaten in vier knotten met een donkerrood kroontje op. Het donkerrode van het kroontje was ook weer verwerkt in mijn jurk en in mijn vier vleugels. Die allemaal donkerrood waren. Ik keek onderzoekend rond, opzoek voor iets om mijn dorst te stillen. Want het knaagde weer eens in mijn keel. Ik zag een dappere vogel voorbij vliegen. Ik grinnikte en ,voordat de vogel op een boom kon zitten, had ik mijn scherpe tanden in de vogel gezet en dronk ik het bloed er gulzig uit. Het beest krijste van de pijn, maar ik was te lui om hem te doden. Toen er alleen nog een verschrompelde vogel over bleef smeet ik die weg en likte mijn lippen af. Plots viel een schim op. Ik fronste mijn wenkbrauw en liep erheen, terwijl ik mijn vertrouwde duisternis over hem heen wierp. Mijn rode ogen stonden kil, maar ook wel weer amusant. Het wezen was een wolf, om precies te zijn een engel. Misschien kon hij mijn dorst stillen? Opnieuw likte ik mijn lippen af, terwijl ik voor de wolf stond. Dit kon nog leuk worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marko

Marko


Aantal berichten : 18
Said's : 4182
Reputatie : 2
Registratiedatum : 30-11-12
Leeftijd : 28

Character sheet
Groep: ...
Dierlijke vorm: Rusty Brown Wolf
Krachten (Maximaal 3+ een element):

You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only}   You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Emptyza dec 01, 2012 2:50 am

{ . " . Marko . " . }

..An Angel, A Wolf and A Bad Boy


Ik mocht dan wel een engel zijn, maar was niet een normale wolf in mijn dieren vorm. Ik was veel te groot voor een normale wolf. Dit kwam omdat ik een engel was en zij waren nou eenmaal een keer tot anderhalf keer zo groot.
Het bracht mij in mijn voordeel, want zo kon ik iedereen wel aan, maar ik moest er wel voor blijven trainen wilde ik sterk blijven. Ik grijnsde eens een keer en keek naar de omgeving. Ergens in de verte hoorde ik een enorme vogel krijsen. Daar moest ik van weten wat er aan de hand was.
Mijn enorme poten begonnen met rennen en mijn oren brachten de geluiden via mijn trommelvlies naar mijn hersenen om te weten welke kant ik op gestuurd zou worden door het centrum in mijn hoofd.
Al vrij snel was het gekrijs over en ik hield stand. Wat was er toch geweest dat die vogel nu ineens weg was. Mijn neus deed zijn werk door de omgeving af te speuren naar mysterieuze geuren, waarvan ik ze nog niet herkende. Mijn ogen speurden de omgeving af en ergens in de verte lag de vogel op de grond met zijn vleugels recht omhoog.

Een korte grom verliet zich over mijn wolfachtige lippen. Wat was dit voor een sadist die eten voor mijn neus weg zou kapen. Plots rook ik een rare geur die mijn neus nog nooit had geroken. Het was een geur van kilheid, slechtheid en engelachtig.
Ik keek omhoog en zag een engel in de lucht hangen, eentje die wel vleugels had. Meteen had ik zin om het aan te vallen. Ik zette mij in een aanvalshouding en gromde luid. Ze moest weg uit mijn buurt, want ze maakte me kwaad van binnen.
Ik was slecht, door en door slecht, want ik wilde haar graag doden, heel graag zelfs. Maar ze moest eerst maar eens dichter bij komen zodat ik een gevecht aan kon gaan.

{Sorry voor de kortheid}
Terug naar boven Ga naar beneden
Eevy

Eevy


Aantal berichten : 48
Said's : 4219
Reputatie : 1
Registratiedatum : 27-11-12
Leeftijd : 26
Woonplaats : In you're scarriest nightmare.

Character sheet
Groep: I would suck there blood if I where in one.
Dierlijke vorm: The blood red eyes of a panter, are glaring in the water.
Krachten (Maximaal 3+ een element):

You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only}   You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Emptyza dec 01, 2012 10:23 am





Ik had de wolf eerder hoorde grommen, terwijl ik naar beneden zweefde en voor hem ging staan. Hij stond in zijn aanvalshouding en gromde luid. Ik deed geen moeite om mijn gegrinnik in te houden. Die wolf dacht echt dat hij mij aan kon, dit kon nog leuk worden. Ik zette een paar stappen richting de wolf en liet duidelijk zien dat ik niet bang was, want dat was ik ook niet. Waarom zou ik? Ik kon hem met mijn handen op mijn rug nog aan. Het enige wat ik daarvoor nodig had waren mijn ogen. Plots kreeg ik een idee, ik kon mezelf wel voor me hoofd slaan dat ik daar niet eerder aan dacht. Ik doorboorde mijn bloed rode ogen in de zijne. Dit zou zo gemakkelijk zijn. Ik boorde verder en deed mijn 'gave' : DeadlyGlare. Ik hoef je alleen maar aan te kijken en je krijgt helse pijn. Dat deed ik nu bij de wolf. Ik grinnikte en een grijns sierde mijn gezicht, terwijl mijn gave z'n werk deed. Ik stopte plots met mijn gave, het zou eigenlijk niet eerlijk zijn. Hij wou mij dood maken en nu maak ik hem dood. Ik zuchtte en stopte mijn Deadly Glare. Zo, nu kon hij me tenminste aanvallen zonder pijn te hebben. Dan probeert hij een paar van die domme aanvalletjes, raakt verward en bam, hij is dood. Leven beëindigen ging tegenwoordig veel te makkelijk. Misschien moet ik net doen alsof ik pijn had? Dat zou geweldig zijn! Ik grinnikte kort en keek beangstigend naar de wolf. "Oow, help! Red me! Hij vermoord me!" zei ik zo overdreven mogelijk. Als zo'n jammerende trut uit een film. Een grijns lach rond mijn mond. Ik was benieuwd wat hij ging doen.

Sorry, deze is echt flut ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Empty
BerichtOnderwerp: Re: You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only}   You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You Look Awesome! {Eevy &nd Marko Only}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Daylight Demons :: Parde :: Sinap-
Ga naar: