Daylight Demons
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Hayden 'Titiana ' De Payens.
Are you Reather? Emptyzo okt 13, 2013 11:02 pm van Hayden

» [ RPG ] Supernatural
Are you Reather? Emptyvr maa 08, 2013 7:15 am van Gunji

» Reather tijdelijk afwezig!
Are you Reather? Emptywo feb 27, 2013 5:31 am van éstra

» Kletsplekje
Are you Reather? Emptyza feb 23, 2013 5:25 am van maxime

» Hello and... Bye [Reather]
Are you Reather? Emptyza feb 23, 2013 3:21 am van Razzie

» Wat Zou Je Doen Als...
Are you Reather? Emptyvr feb 22, 2013 3:08 am van Inn

» This is me! =D
Are you Reather? Emptydo feb 21, 2013 8:40 am van Noa

» daily talk
Are you Reather? Emptywo feb 20, 2013 6:19 am van maxime

» An Angels future is everything [Noa, Razzie]
Are you Reather? Emptywo feb 20, 2013 1:46 am van Inn

Het Team
Administrator: Are you Reather? Innx Are you Reather? 2vkajw0 Moderator: Are you Reather? ReatherppAre you Reather? Estrapp

 

 Are you Reather?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sue

Sue


Aantal berichten : 27
Said's : 4187
Reputatie : 4
Registratiedatum : 21-11-12

Character sheet
Groep:
Dierlijke vorm: Zwarte kat
Krachten (Maximaal 3+ een element):

Are you Reather? Empty
BerichtOnderwerp: Are you Reather?   Are you Reather? Emptyma dec 17, 2012 10:14 am

Na haar aanvaring met die duivelse engel had ze zich terug getrokken naar een ander gebied. Het was hier alleen zo koud! Sue had vel gehoort over een groep die The healing warriors heten. Ze zocht naar de leider van deze groep. Ze zocht naar Reather om zich te bewijzen voor deze groep waardig te zijn. Sue had haar vleugels om zich heen geslagen voor een beetje warmte, maar het was nog steeds koud. Ze was moe en hongerig. Haar maag rammelde vreselijk en hier was alleen sneeuw en ijs om haar heen in Djas. Sue voelde al 2 uur geleden al niks meer en ze wilde zo graag op een warme plek zitten nu... Ze zakte door haar benen en trok een schild rond zich heen om de snijdende koude wind weg te houden. Ze wilde zo graag in een warm huisje zitten en zo graag haar maag vullen met wat te eten, maar ze kon niet meer. Sue was uit geput en zakte op haar knieén in de sneeuw. Sue bad dat ze snel weer op krachten zou zijn om weer verder te gaan, stuurde en uitgetrokken veer naar Reather toe in de hoop dat hij het bericht zou begrijpen? Ze rilde nog steeds ondanks dat ze ijs als een van haar gaven had. In de verte zag ze iemand aan komen, maar kon door het ijs niet meten zie wie het was.

(Reather)
Terug naar boven Ga naar beneden
Reather
Groepsleider en Moderator
Reather


Aantal berichten : 48
Said's : 4203
Reputatie : 0
Registratiedatum : 01-11-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : op planeet reatheria

Character sheet
Groep: leading the Healing Warriors
Dierlijke vorm: a red wolf with black manes
Krachten (Maximaal 3+ een element):

Are you Reather? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you Reather?   Are you Reather? Emptyza dec 22, 2012 3:31 am

Ik liep rond "Wat is het hier koud zeg". Ik wou wat te eten maar dan moest ik jagen en het was nacht en dan was het te gevaarlijk. Dus zette ik mijn kamp op en ging slapen. Die volgende ochtend ging ik met een lege maag jagen en gelukkig vond ik wat hazen en ving ze. Toen ik wou eten zag ik opeens door de mist heen een wazig persoon,maar ik wist niet wie het was. Ik hoopte dat het een goed iemand was en dat diegene goede bedoelingen had. Ik hield degene goed in de gaten en verloor degene niet uit het oog. Uiteindelijk maakte ik een beslissing en liep snel weg. Zo dan word ik niet meer gezien en dat voelde ook wat fijner. Zo at ik even rustig door. Toen ik weer verder liep botste ik opeens tegen iemand aan, ik schrok op "Huh wie ben jij". Ik kalmeerde "Rustig" zei ik tegen mezelf. Ik vroeg rustig aan haar (Want het was een meisje) wat wil je van me? Opeens kwam Reath aanlopen. "Ah daar ben je ik dat je niet meer zou terug komen". Ik pakte twee keien en zette ze neer op de grond "wil je zitten en wat te eten". Ik zette een kom met voedsel voor haar neer. IK zei:"Eet gerust wat hoor". Ik drong nog even door "nou vertel wat doe je hier vertel". Ik hoopte dat ze zou vertellen wat ze hier deed maar ik merkte dat ze nog een beetje nerveus was, tenminste, dat dacht ik ik zou wachten als ze wat minder nerveus is, maar tot dan moest ik wachten
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue

Sue


Aantal berichten : 27
Said's : 4187
Reputatie : 4
Registratiedatum : 21-11-12

Character sheet
Groep:
Dierlijke vorm: Zwarte kat
Krachten (Maximaal 3+ een element):

Are you Reather? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you Reather?   Are you Reather? Emptyza dec 22, 2012 9:14 am

Sue stond weer op en trilde over haar gehele lichaam. Ze wist niet wie het was en of het een goed iemand mocht zijn, maar ze liet de ijswand weer zakken en liep richting de persoon, maar nog voor Sue door hadwat er gebeurde botste ze tegen deze persoon op. 'Ik.. ik ben Sue...' zei Sue en keek de jongnman die groter dan haar was recht aan. Ze was eigenlijk wel en beetje bang, maar ook nerveus. Toen hij gebood haar te gaan zitten en wat te eten sloeg Sue dat niet af, want ze had al lange tijd niet gegeten en ging rustig zitten en keek even naar de rood harige jongen die vroeg wat ze hier deed. 'Dankje ik was eigenlijk op zoek naar Reather. Het is nog niet gemakkelijk hem te vinden...' vertelde Sue, maar ze snapte niet wat er zo grappig was, maar ze hielt haar mond en begon met smaak en rustig niet te vergeten van de lekkere soep te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Reather
Groepsleider en Moderator
Reather


Aantal berichten : 48
Said's : 4203
Reputatie : 0
Registratiedatum : 01-11-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : op planeet reatheria

Character sheet
Groep: leading the Healing Warriors
Dierlijke vorm: a red wolf with black manes
Krachten (Maximaal 3+ een element):

Are you Reather? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you Reather?   Are you Reather? Emptyzo dec 23, 2012 4:53 am

Uiteindelijk kreeg ik antwoord:Ik was eigenlijk opzoek naar Reather. Het is niet gemakkelijk hem te vinden.... Ik moest lachen. Ik legde uit dat ik Reather was. "Hier ben ik dan"zei ik lachend. En waarom wou je me vinden leg maar uit. "En trouwens dit is mijn maatje Reath". "Hij is lief, slim en sterk"zei ik. "Maar wat is er en waarom ben je hier". "Oh sorry als ik te veel vraag". Reath stond opeens op en ik wist meteen waarom, er kwam een vijand aan. Ik zei snel"Wegwezen er komt een slecht iets of iemand aan". Opeens kwam er een monster van een wolf uit de bosjes. Ik veranderde snel in mijn dierlijke vorm en vroeg in wolventaal wat hij hier deed. De wolf antwoorde dat hij ons kwam vermoorden. Ik vroeg waarom. Hij reageerde:"omdat ik die opdracht kreeg". Ik had geen andere keus ik moest met hem vechten anders vermoorde hij ons. Snel stak ik mijn klauw in zijn rug, opeens valde hij om ik veranderde terug naar mijn normale vorm en voelde of hij nog leefde. Gelukkig hij was dood. Ik zei:"Snel wegwezen hier misschien heeft degene die hem die opdracht heeft gegeven nog meer monsters op ons afgestuurd".
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue

Sue


Aantal berichten : 27
Said's : 4187
Reputatie : 4
Registratiedatum : 21-11-12

Character sheet
Groep:
Dierlijke vorm: Zwarte kat
Krachten (Maximaal 3+ een element):

Are you Reather? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you Reather?   Are you Reather? Emptyzo dec 23, 2012 10:58 am

Dus hij was Reather? En ze werd voorgestelt aan nog iemand die Reath heten. Sue knikte begrijpend en wilde net uit leggen waarom ze hier was en waarom ze naar Reather op zoek was toen Sue een groot wolf beest de struiken uit zag komen! Sue zag dat Reather met de wolf in gevecht ging en gelukkig won. 'Vast, maar ik wilde eigenlijk bij jouw groep aansluiten. Daarom was ik naar je opzoek... ' zei Sue en wilde nog meer zeggen maar een ander monster sprong de struiken uit. Sue zag dat hij het op haar gemunt had, maar was het beest voor en maakte een ijswand waar grote punten aan de vijandelijke kant zaten en het monster erdoor aangespiest werd. Donker bloed sijpelde uit de wonden over het ijs, maar het beest leefde nog en Sue maakte er nog een ijsspies bij die dwars door de kop van het monster ging. Sue liet de wand weer vervallen en keek Reather en Reath aan. 'Je hebt gelijk er zijn er meerdere erop uit gestuurt.' zei Sue en zag nog net hoe een ander wezen zich op Reather wilde storten!!! Met haar vleugels sloeg Sue krachtig en hard, maar bleef staan waardoor een stormwind veroorzaakt werd en het monster weg geblazen werd. Ze deed een stap bij Reather vandaan voor ze haar vleugels weer normaal op haar rug vouwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Are you Reather? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Are you Reather?   Are you Reather? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you Reather?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hello and... Bye [Reather]
» Reather tijdelijk afwezig!
» Hurry up and save me! [Reather]
» Dark memories, or just old times?{&reather]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Daylight Demons :: Parde :: Djas-
Ga naar: