Daylight Demons
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Hayden 'Titiana ' De Payens.
A memorie, but not just one...{Éstra] Emptyzo okt 13, 2013 11:02 pm van Hayden

» [ RPG ] Supernatural
A memorie, but not just one...{Éstra] Emptyvr maa 08, 2013 7:15 am van Gunji

» Reather tijdelijk afwezig!
A memorie, but not just one...{Éstra] Emptywo feb 27, 2013 5:31 am van éstra

» Kletsplekje
A memorie, but not just one...{Éstra] Emptyza feb 23, 2013 5:25 am van maxime

» Hello and... Bye [Reather]
A memorie, but not just one...{Éstra] Emptyza feb 23, 2013 3:21 am van Razzie

» Wat Zou Je Doen Als...
A memorie, but not just one...{Éstra] Emptyvr feb 22, 2013 3:08 am van Inn

» This is me! =D
A memorie, but not just one...{Éstra] Emptydo feb 21, 2013 8:40 am van Noa

» daily talk
A memorie, but not just one...{Éstra] Emptywo feb 20, 2013 6:19 am van maxime

» An Angels future is everything [Noa, Razzie]
A memorie, but not just one...{Éstra] Emptywo feb 20, 2013 1:46 am van Inn

Het Team
Administrator: A memorie, but not just one...{Éstra] Innx A memorie, but not just one...{Éstra] 2vkajw0 Moderator: A memorie, but not just one...{Éstra] ReatherppA memorie, but not just one...{Éstra] Estrapp

 

 A memorie, but not just one...{Éstra]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Inn
Admin
Inn


Aantal berichten : 206
Said's : 4456
Reputatie : 2
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 22
Woonplaats : Op KAASSOUFFLÈREGENBOOGSCHAAPEILEND 8D

Character sheet
Groep: What?
Dierlijke vorm: A wolf of mist and wind. Frost and ice.
Krachten (Maximaal 3+ een element):

A memorie, but not just one...{Éstra] Empty
BerichtOnderwerp: A memorie, but not just one...{Éstra]   A memorie, but not just one...{Éstra] Emptyma nov 12, 2012 7:59 am



Het was donker. Het sneeuwde hevig, en gedaantes dansten schimmig op het achtergrond. Sifa was jong, nog maar 5 jaar of zo. Ze keek met haar angstige gele ogen rond. Ze trilde, en had het koud. Ze lag opgekruld in de sneeuw. Geen idee wat ze moest doen. En helemaal alleen... Alleen de enge schimmen op de achtergrond zag ze, alleen die vond ze maar eng. Ze bewogen zo raar. De vlokken vielen en vielen, en haar zicht werd voor een deel ontnomen. Ze kuchte. Haar ogen stonden waterig en ze snotterde van verdriet. Opeens voelde ze een warme hand om haar heen, en ze schrok. Ze liet de hand zitten. 1. omdat hij warm was, 2. ze durfde niet om te draaien. Punt 2 mislukte. Ze werd omgedraaid. Ze keek in een warm gezicht. Eentje heel wit, maar vriendelijk. Het persoon sprak, maar Sifa hoorde geen woord. Opeens vertrok de persoon zijn gezicht, en er liep een druppeltje bloed uit zijn mond....

Sifa schrok op. Ze keek rond. Ze was op de plek in haar droom. Alleen was het hier niet donker en sneeuwde het heel rustig. Ze stond op en klopte het sneeuw van haar vleugels en kleren. Ze wreef met haar handen in haar ogen. Ze wist niet waarom, maar die droom leek eerder een erge herinnering. Ik kuchte en vloog op. Ze voelde iemand in de buurt. Misschien had hij haar zien slapen. Ze hoopte het liefst niet. Want ze haatte het bespiet te worden.

Terug naar boven Ga naar beneden
éstra
Groepsleider en Moderator
éstra


Aantal berichten : 55
Said's : 4258
Reputatie : 0
Registratiedatum : 12-11-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Groep: Healing Warriors... A'm the general!
Dierlijke vorm: white tiger with crystal blue eyes.
Krachten (Maximaal 3+ een element):

A memorie, but not just one...{Éstra] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A memorie, but not just one...{Éstra]   A memorie, but not just one...{Éstra] Emptydi nov 13, 2012 7:04 am

A memorie, but not just one...{Éstra] Ninik
de sneeuw kwam langzaam en zachtjes neer. er was een frisse wind. Maar ze sloeg er geen acht op. Ze genoot er van om in ditg weer te kunnen vliegen. Vooral omdat ze dan haar wingswing kon oefenen. Ze oefende het, het liefst in dit gebied. Voor al wanneer het sneeuwde. Dan kon je het effect extra goed zien. Het was een prachtig trukje en soms kon het dan ook nog een krachtige aanval zijn. Het was geen magie. Gewoon een kwestie van de juiste technieken gebruiken. Ze zuchte even en keek eens rond. Beneden zag ze iemand liggen. Maar ze vloog gewoon verder. Ze hield er niet echt van om mensen te bespieden. Langzaam ging ze verder en oger. Ze begon zich te konsentreren om haar vlugels te laten doorschijnen. Het lukte even daarna liet ze zich gewoon naar beneden vallen. Ze voelde de lucht drukken op haar lichaam. Langzaam draaide ze en op het laatste moment sloeg ze haar vleugels uit zodat ze niet te pleter viel. Ze vond het gevoel gewoon fantastisch. Vooral dat vallen. Het voelde vrij en het was zo vredig. Ze stond even stil en ademde de koude lucht in. Haar adem maakte kleine wolkjes. Even snel als ze gevallen was vloog ze weer op. Deze keer begon ze te draaien terwijl ze de sneeuw vast pakte met haar vleugels en toen. Stoote ze alles een richting uuit. Een spirtaal van sneeuw vloog in volle vaart weg en kwam hard tegen de grond. Ze heigde even. Het was moeilijk om dit trukje te doen. Maar het was een goede aanval. Met de sneeuw kon ze nien hoe goed het eigenlijk gelukt was. Persoonlijk was ze trots op zich zelf. Weer ging ze naar boven en in een vrije val terug naar benden. Ze zoefde net over de aarde en veranderde toen in haar dierlijke vorm. De witte tijger. Zo rende ze nog even verder. toen sprong ze op en veranderde trug in een engel. langzaam kwam ze heigend weer neer en deze keer liet ze zich letterlijk vallen in de sneeuw. Een rilling ging door haar lichaam en ze keek even rond. Er was volgens haar iemand in de beurt. Maar ze kon niet precies zeggen wie of wat het was.
A memorie, but not just one...{Éstra] Ninion


(Ik hoop dat je het een goede post vind XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Inn
Admin
Inn


Aantal berichten : 206
Said's : 4456
Reputatie : 2
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 22
Woonplaats : Op KAASSOUFFLÈREGENBOOGSCHAAPEILEND 8D

Character sheet
Groep: What?
Dierlijke vorm: A wolf of mist and wind. Frost and ice.
Krachten (Maximaal 3+ een element):

A memorie, but not just one...{Éstra] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A memorie, but not just one...{Éstra]   A memorie, but not just one...{Éstra] Emptydi nov 13, 2012 7:31 am

(ja hoor Wink )


Ik kuchte nog even. Wat had ik toch met dat kuchen? Ik vouwde mijn vleugels op en liep over de sneeuw. Maar struikelde, en stootte mijn knie tegen een witte rots. Het begon zachtjes te bloeden. De bloed druppels vielen zachtjes op het spierwitte koude sneeuw. Ik stond op en plukte wat bevroren takken en bladeren af. Ik bond ze om mijn been. "Dankuwel, voor uw moed, wijsheid en trouw, laat de Wereldgeest altijd je zielen bij elkaar houden." fluisterde ik zacht tegen de zielen van de bladeren en takken. De Werdelgeest was geen god, of versinsel, hij was echt. Ik had hem gezien. Eerlijk waar. In de zomer is hij een lange man met een hertengewei op zijn hoofd, en in de winter een vrouw met dennentakken als haar. Ik stond op. Ik voelde een prikkeling in mijn rug. Iemand was in de buurt. Ik draaide me om, maar zag niemand. Ik vloog op. En daar stond een engel in de verte. Ze kon zo naar me kijken als ze haar hoofd maar een beetje omhoog hield...
Terug naar boven Ga naar beneden
éstra
Groepsleider en Moderator
éstra


Aantal berichten : 55
Said's : 4258
Reputatie : 0
Registratiedatum : 12-11-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Groep: Healing Warriors... A'm the general!
Dierlijke vorm: white tiger with crystal blue eyes.
Krachten (Maximaal 3+ een element):

A memorie, but not just one...{Éstra] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A memorie, but not just one...{Éstra]   A memorie, but not just one...{Éstra] Emptydi nov 13, 2012 7:50 am

A memorie, but not just one...{Éstra] Ninik
Langzaam ging ze neer liggen. De koelte liep door haar gehele lichaam. Maar ze genoot er van. Heel even sloot ze haar ogen en begon weg te dromen. Maar ze was nog steeds hier op aarde. Ze wist wat ze deed. Vaak droomde ze expres weg om even te vergeten wat er gebeurde op de aarde. Ze zuchte nogmaals en opende haar ogen weer. In de verte zag ze iemand vliegen. Meteen ging ze recht op zitten. Ze zag een vaag licht rond die persoon. De aura. Een sterk en lieflijk licht. Licht paars. Een glimlach verscheen op haar gezicht. Ze wist nu al dat de engel boven haar. Wie het ook was, vriendelijk moest zijn. ja dat was een van haar krachten de auras van engelen en mensen zien. Nogmaals zuchte ze eens en ze stond op. Ze schudde haar vleugels eens uit en vloog meteen omhoog. in de richting van de negel. Ze ging niet zo snel als gewoonlijk maar op een normaale en beleefde toon. Ze zag wel dat de engel bladeren op haar been gebonden had. even keek éstra bezorgd op. Maar lachte toen eens vriendelijk. "Gaat het wel met je?" Vroeg ze op een vriendelijke en beleefde toon. Het meisje zag er ongeveer even oud uit als zij zelf. Ze wist niet zo goed wat ze moest zeggen. Ze was niet echt een prater. Liefst was ze op zich zelf. ALtijd al zo geweest. Maar toch vond ze het af en toe wel eens fijn om eens met iemand te kunnen praten. Ze keek nog eens rond en kruiste toen de blik van het meisje. "Ik ben éstra trouwens. Fijn je te ontmoeten" Wat moest je anders zeggen tegen iemand die je net had ontmoet?
A memorie, but not just one...{Éstra] Ninion




Terug naar boven Ga naar beneden
Inn
Admin
Inn


Aantal berichten : 206
Said's : 4456
Reputatie : 2
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 22
Woonplaats : Op KAASSOUFFLÈREGENBOOGSCHAAPEILEND 8D

Character sheet
Groep: What?
Dierlijke vorm: A wolf of mist and wind. Frost and ice.
Krachten (Maximaal 3+ een element):

A memorie, but not just one...{Éstra] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A memorie, but not just one...{Éstra]   A memorie, but not just one...{Éstra] Emptydo nov 22, 2012 5:03 am



Mijn hart sloeg over. Ze liep naar me toe. Ik keek wanhopig rond. Ik had nog nooit met iemand gepraat, en was daarom een beetje bang. Ik liet me op de grond ploffen met beide benen op de grond. Ze keek bezorgd naar mijn been. "Gaat het wel met je?" Ik slikte. Ik zei niks. "Ik ben éstra trouwens. Fijn je te ontmoeten" "Ik ben Sifa..." zei ik met een verlegen en bibberige stem. Ik kneep mijn ogen dicht. Ik draaide me vlug om en rende zo snel als ik kon weg. Tijdens het rennen blies wind om me heen, bladeren en takken vlogen om me heen, mijn benen veranderden in poten en mijn neus en mond werden een snuit. Mijn oren werden puntiger en mijn vleugels gingen weg. Ik veranderde in de grijze wolf met de gele ogen. Ik bleef doorrennen zoals ik nog nooit had gedaan. Wat had ik toch? Ok, het was dan wel de eerste keer dat ik iemand ontmoete, maar toch... Ik stopte met rennen en bleef zitten. Ik veranderde terug in mijzelf en wachtte op de andere engel. Ze kon toch niet ver zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
éstra
Groepsleider en Moderator
éstra


Aantal berichten : 55
Said's : 4258
Reputatie : 0
Registratiedatum : 12-11-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Groep: Healing Warriors... A'm the general!
Dierlijke vorm: white tiger with crystal blue eyes.
Krachten (Maximaal 3+ een element):

A memorie, but not just one...{Éstra] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A memorie, but not just one...{Éstra]   A memorie, but not just one...{Éstra] Emptyvr nov 23, 2012 11:09 pm

A memorie, but not just one...{Éstra] Ninik
De engel voor haar leek niet goed te weten wat te doen. Ze slikte even. het was ook niet echt haar gewoonte om iets tegen een ander te zeggen. Zeker niet zo vriendelijk. Normaal was ze brutaler en zou ze zelfs niet zeggen. Maar voor deze keer wou ze graag een uitzondering maken. "Ik ben Sifa..." Hoorde ze het meisje zeggen met een bibberende stem. Zelf deed ze een stap achteruit. Ze kon de angst wel voelen. Opeens draaide Sifa zich om en liep snel weg. Even zuchte ze even. Dat was nu ook weer niet de bedoeling geweest. Ze wou gewoon eens vriendelijk zijn. Maar dit was duidelijk gewoon slecht afgelopen. Even had ze de neiging terug gewoon ergens anders heen te gaan. Het was wel duidelijk dat Sifa niet echt iemand was die met een ander zou beginnen te praten. éstra besefte goed dat ze ook wel zo was. Tegen vriendelijke engelen was ze meestal vriendelijk. Tegen slechte engelen was ze brutaal en leek ze helemaal niet meer vriendelijk te zijn. Maar die engelen vermeed ze het liefst. Dat was meestal wel het beste ook. Ze draaide zich langzaam om. Maar daarna begon ze toch de sporen van Sifa te volgen. Het was duidelijk dat Sifa in haar dierlijke vorm was verandert. Maar ze bleef gewoon door lopen; Oké misschien vloog ze wel een beetje. Dat ging wat sneller vooruit. In de verte zag ze Sifa weer zitten. Alles leek inorde met haar. Ze keek voorzichtig door de bosjes en stapte dan langzaam uit de struiken. "Het was niet mijn bedoeling om je te laten schrikken." Zei ze op een gewone maar vriendelijke toon. Deze keer bleef ze wel op een afstand staan. Ze wilde het meisje niet laten schrikken. Zij zelf was ook nog redelijk jong dus het kon zeker geen kwaad. Ze keek even rond. het was alsof ze weer in één van haar dromen was beland. Ze kende deze plek ergens van. Van waar precies wist ze niet. Maar ze kreeg het gevoel alsof ze in een droom was beland. Alleen was ze deze keer niet alleen. Nee nu was Sifa er bij. Ze lachte nog eens vriendelijk en draaide haar om. Klaar om Sifa met rust te laten. Om weer ergens anders naar toe e gaan. om te zien wat ze nog zou kunnen beleven. Ze keek nog eens achter haarom. Iets hield haar tegen. Maar ze wist niet precies wat het was.
A memorie, but not just one...{Éstra] Ninion




Terug naar boven Ga naar beneden
Inn
Admin
Inn


Aantal berichten : 206
Said's : 4456
Reputatie : 2
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 22
Woonplaats : Op KAASSOUFFLÈREGENBOOGSCHAAPEILEND 8D

Character sheet
Groep: What?
Dierlijke vorm: A wolf of mist and wind. Frost and ice.
Krachten (Maximaal 3+ een element):

A memorie, but not just one...{Éstra] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A memorie, but not just one...{Éstra]   A memorie, but not just one...{Éstra] Emptyzo nov 25, 2012 7:29 am

Opeens veranderde alles. Maar dan ook echt álles. Een ijsgolf spoelde over me heen, en zette me vast. De maan hield me in de greep. Mijn ogen werden blauw, en mijn haar zwart. Eén oog kreeg een ijskoude gloed en er kwamen ook ijsstralen uit. Mijn kleren veranderden totaal. Ik kreeg een zwart klein broekje, en een zwart vest met maar één witte ster. Mijn gedachten... Ik.. Nee! Het duister..., het hield me vast... Ik viel. Ik stond op. Ik dacht niet meer aan goed zijn, of dat soort dingen. Ik goed? Zeg maar: Ik, ik ben het duister. Ik verbrak de ijslaag, en keek richting de engel. Ik hield mijn kop schijn. "Willen we... Spelen?" vroeg ik kil. De stilte die daarna achtervolgde, was misschien als de dood voor éstra. De dood. Heerlijk. Ik likte mijn lippen en mijn scherpe hoektanden zorgde voor wat bloed. Een bloedrood straaltje, kolkend in mijn spierwitte huid. Bloed was wat ik wou. Heerlijk. Mijn vleugels waren weg. Dit zou me bevallen. Ooit zou ik heersen. Ooit...
Terug naar boven Ga naar beneden
éstra
Groepsleider en Moderator
éstra


Aantal berichten : 55
Said's : 4258
Reputatie : 0
Registratiedatum : 12-11-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Groep: Healing Warriors... A'm the general!
Dierlijke vorm: white tiger with crystal blue eyes.
Krachten (Maximaal 3+ een element):

A memorie, but not just one...{Éstra] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A memorie, but not just one...{Éstra]   A memorie, but not just one...{Éstra] Emptywo nov 28, 2012 7:10 am

A memorie, but not just one...{Éstra] Ninik
Haar ogen werden groot. Ze kon het zwart rond Sifa bijna voelen. Het was niet normaal. een stooring kwam precies op bij het meisje voor haar. Maar ze wist wat er aan de hand was. Ze had het al eerder mee gemaakt en ze was er zeker van dat ze het nog zou mee maken. Sifa veranderde. Niet meer nutraal. Op een dag zou dit met iedereen gebeuren. Ja echt met iedereen. Alle nutrale engelen moesten op een dag toch een keuze maken. Soms deed hun inerlijke zelf het zelf zonder dat ze het beseften. De mooie paarse aura werd zwart met een koude blauwe gloed in. Ze zag hoe sifa veranderde. Maar echt allees veranderde aan het meisje. Zwart haar, zwarte kleren. koude gloed. Koude ogen. het leek er zelfs op alsof Sifa zich zelf niet meer in de hand had. éstra kreeg een koude rilling over haar rug. Maar ze verzette zich en haar ogen werden hard. Er was niets anders aan te doen neen echt niet. Ze zag de blik van Sifa. Ze hoorde de doodelijke woorden. "Willen we... Spelen?" Een stilte dat ijs koud was volgde hier na. ALles kon nu mis gaan. Het was nu haar beurt. De verkeerde woorden verkeerde gedachten verkeerde beweging aou fataal kunnen aflopen. Ze maakte zich klaar. Klaar voor het ergste. "Ik speel niet met iemand, die zomaar voor het slechte gekozen heeft. Ik moet dus helaas gaan." Zei ze kill en met vaste stem trug. Snel steeg ze op. Ze gebruikte wingchine. Zodat haar vleugels brecies een fel licht afgaven. Dit was ook een trukje dat ze kende. Slechte engelen hielden er niet zo van. Nu gebruikte ze vlug en lenig haar tweede en nog sterker trukje. Wingswing. Ze deed het sneller dan ooit te voor en voor dat ze het zelf wist. Was de aanval krachtig en sterk op Sifa gericht. Misschien leefde het goede nog in het meisje. Maar ze zag niets meer. Dus ze vreesde voior het ergste. Snel draaide ze zich om en vloog zo snel mogelijk weg. Als ze gingen vechten dan was dit zeker niet de goede plek om dat te doen.
A memorie, but not just one...{Éstra] Ninion


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A memorie, but not just one...{Éstra] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A memorie, but not just one...{Éstra]   A memorie, but not just one...{Éstra] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A memorie, but not just one...{Éstra]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» HAPPY B-DAY ÉSTRA!!! :D

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Daylight Demons :: Parde :: Djas-
Ga naar: