Daylight Demons
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Hayden 'Titiana ' De Payens.
Still clearing water {open} Emptyzo okt 13, 2013 11:02 pm van Hayden

» [ RPG ] Supernatural
Still clearing water {open} Emptyvr maa 08, 2013 7:15 am van Gunji

» Reather tijdelijk afwezig!
Still clearing water {open} Emptywo feb 27, 2013 5:31 am van éstra

» Kletsplekje
Still clearing water {open} Emptyza feb 23, 2013 5:25 am van maxime

» Hello and... Bye [Reather]
Still clearing water {open} Emptyza feb 23, 2013 3:21 am van Razzie

» Wat Zou Je Doen Als...
Still clearing water {open} Emptyvr feb 22, 2013 3:08 am van Inn

» This is me! =D
Still clearing water {open} Emptydo feb 21, 2013 8:40 am van Noa

» daily talk
Still clearing water {open} Emptywo feb 20, 2013 6:19 am van maxime

» An Angels future is everything [Noa, Razzie]
Still clearing water {open} Emptywo feb 20, 2013 1:46 am van Inn

Het Team
Administrator: Still clearing water {open} Innx Still clearing water {open} 2vkajw0 Moderator: Still clearing water {open} ReatherppStill clearing water {open} Estrapp

 

 Still clearing water {open}

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rue

Rue


Aantal berichten : 19
Said's : 4216
Reputatie : 0
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Groep: /
Dierlijke vorm: Witte wolf met ijsblauwe ogen
Krachten (Maximaal 3+ een element):

Still clearing water {open} Empty
BerichtOnderwerp: Still clearing water {open}   Still clearing water {open} Emptywo okt 31, 2012 11:39 pm

Ik vloog over het grote woud van Lop, ik hield van deze plek. Ik ben er overigens opgegroeid. Ik herinnerde me hoe mijn moeder achterna werd gezeten door de demonische beer, en mij in een wolvenhol legde. Vreemd genoeg nam ik dus ook de vorm aan van een wit wolvenwelpje, en de moeder die in het hol woonde had gejongd. Ze nam mij op als haar eigen kind... Soms mis ik nog het spelen met de welpen, en de heerlijke melkgeur die altijd in het wolvenhol hing. Maar ondertussen is de moeder gestorven en de welpen hebben het nest verlaten. Toch zal ik ze nooit vergeten. Maar het voordeel heb ik wel dat ik nu met dieren kan praten, dat heb ik geleerd toen ik bij de wolven woonde. Ik daalde neer en Rek, mijn raaf die ik heb geadopteerd, ging op mijn schouder zitten. Anderen zouden alleen gefluit horen, maar in mijn oren hoorde ik: 'Hoi Rue. Goede vlucht gehad? Bij mij ging het goed' Ik glimlachte naar Rek en floot vrolijk terug: 'Zeer goed. Zullen we naar de beek gaan?' Samen met Rek wandelde ik naar de grote stroom. Ik vloog omhoog zonder mijn vleugels te gebruiken, tolde rond in een draaikolk van water en daalde neer als een mooie, volwassen maar toch jonge wolf. Mijn transformatie was nu zeer makkelijk voor me. Ik waadde me in de rivier en zwom rondjes. Of ik het fijn vond mijn pels nat te maken? Tuurlijk. Water is mijn element, ik ben er dol op. Ik draaide op mijn rug en staarde naar de hemel. Zou mama daar nu zijn? Ik weet het niet. Ik hoop het wel, in de hemel zijn geen lijden. Mama kan niet in de hel zijn, toch? Anders had ze zichzelf nóóit opgeofferd voor mij. Ik zuchtte. Mijn moeder, ik miste haar zo... Ik was boos. Die beer moest dood. Ik schrok toen mijn pels zwart werd. Nee! Noviet boos worden. Ik klom de kant op en ademde door mijn neus naar binnen, mond naar buiten. De zwarte vlekken verdwenen. Natuurlijk zijn mijn zintuigen scherper als wolf. Ik rook iemand anders en zei in mensentaal: 'Kom maar, ik heb je geroken' en veranderde weer in een engel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Inn
Admin
Inn


Aantal berichten : 206
Said's : 4436
Reputatie : 2
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 22
Woonplaats : Op KAASSOUFFLÈREGENBOOGSCHAAPEILEND 8D

Character sheet
Groep: What?
Dierlijke vorm: A wolf of mist and wind. Frost and ice.
Krachten (Maximaal 3+ een element):

Still clearing water {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Still clearing water {open}   Still clearing water {open} Emptyvr nov 02, 2012 10:38 am





Ik liep rond. Het was rustig in Lop, en ik had gister de Dierengeest weer gezien. De Dierengeest was een wolf. Hij kwam altijd met me mee. Een keer zei hij dat hij in mij woonde. Ik snapte het toen nog niet, maar nu ik ouder ben wel. De Dierengeest gaf me de gave om dieren gerust te stellen. Ook kon ik planten laten groeien. Geen idee waarom, maar de Dierengeest zei het. Ik liep naar een beekje. Ik moest tot rust komen. Ik ging gehurkt zitten en strekte mijn vleugels. Die waren nu ook heel duidelijk zichtbaar. Ik vouwde mijn handen in een kommetje en ging met mijn handen dus langzaam naar het stroompje. Ik kreeg wat water van de Woudvader. Ik bedankte hem. De Zeemoeder en de Woudvader waren als ouders voor me. En de Dierengeest was een broer of zus, want hij was wel telkens een ander dier. Ik dronk rustig van het water. 'Kom maar, ik heb je geroken' Ik schrok, en het water spletterde uit mijn handen. Ik sorry tegen de Woudvader. Ik keek rond. Opeens zag ik een andere engel met paars haar, maar dan donker. Ik slikte moeizaam. "Ik zit hier." zei ik, om haar niet meer op te wekken.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Still clearing water {open}
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A life like nothing{open]
» Best place ever! || Open.
» A good day to... jump! (open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Daylight Demons :: Parde :: Lop-
Ga naar: