Daylight Demons
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Hayden 'Titiana ' De Payens.
Hello and... Bye [Reather] Emptyzo okt 13, 2013 11:02 pm van Hayden

» [ RPG ] Supernatural
Hello and... Bye [Reather] Emptyvr maa 08, 2013 7:15 am van Gunji

» Reather tijdelijk afwezig!
Hello and... Bye [Reather] Emptywo feb 27, 2013 5:31 am van éstra

» Kletsplekje
Hello and... Bye [Reather] Emptyza feb 23, 2013 5:25 am van maxime

» Hello and... Bye [Reather]
Hello and... Bye [Reather] Emptyza feb 23, 2013 3:21 am van Razzie

» Wat Zou Je Doen Als...
Hello and... Bye [Reather] Emptyvr feb 22, 2013 3:08 am van Inn

» This is me! =D
Hello and... Bye [Reather] Emptydo feb 21, 2013 8:40 am van Noa

» daily talk
Hello and... Bye [Reather] Emptywo feb 20, 2013 6:19 am van maxime

» An Angels future is everything [Noa, Razzie]
Hello and... Bye [Reather] Emptywo feb 20, 2013 1:46 am van Inn

Het Team
Administrator: Hello and... Bye [Reather] Innx Hello and... Bye [Reather] 2vkajw0 Moderator: Hello and... Bye [Reather] ReatherppHello and... Bye [Reather] Estrapp

 

 Hello and... Bye [Reather]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Razzie

Razzie


Aantal berichten : 20
Said's : 4131
Reputatie : 2
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Sesamstraat

Character sheet
Groep:
Dierlijke vorm: Grote zwarte wolvin
Krachten (Maximaal 3+ een element):

Hello and... Bye [Reather] Empty
BerichtOnderwerp: Hello and... Bye [Reather]   Hello and... Bye [Reather] Emptydo feb 07, 2013 8:49 am

Razzie keek om zich heen. Waar was ze? Alles wat ze zag was sneeuw, heel veel sneeuw. Ze bibberde. Het was veel te koud. Nog eens keek ze om zich heen. Ze lag midden op een grote sneeuwvlakte, de hemel was donkergrijs. Het waaide hard en de sneeuw stoof in haar gezicht. Ze kneep haar ogen even dicht toen het in haar ogen kwam. Razzie stond langzaam op, veegde de sneeuw van haar kleren af. Ze draaide zich uit de wind en opende ze weer. Toen ze voor zich keek, zag ze dat het alweer begon te sneeuwen. Het leek als een gordijn, of een muur, die steeds dichterbij kwam. Uiteindelijk dwarrelde de sneeuw ook bij haar naar beneden. Rillend stond ze daar, zonder jas, alleen maar een mooi wit zomerjurkje. Aan haar voeten droeg ze... Snel tilde ze haar voeten op uit de sneeuw. Niks. Het klopte niet, deze kleding. Razzie wist niet meer waar ze vandaan kwam. Wist ze niet. Hoe? Wist ze ook niet. Waarvandaan? Vast en zeker van een warme plek. Anders had ze andere kleren gedragen, toch?
Ze dacht nog meer na. Wie was ze? Razzie. Had ze krachten? Heel lang dacht ze na. Vaag kon ze zich iets herinneren, maar wat precies? Ook dat wist ze niet. Ze wist niet wat haar element was, en ook haar dierlijke vorm wist ze niet. Hoe kon dat? Wat was er gebeurd?

Zomaar zakte ze weer in elkaar in de sneeuw en begon te huilen. Wat was er gebeurd? Waarom wist ze niks meer? Wat moest ze nu doen?

Opeens voelde ze dat er iemand in haar buurt was. Maar ze bleef met opgetrokken knieën zitten. Haar blik strak op de grond gericht. Ze durfde niet op te kijken, dus bleef ze rillend zitten. Snel veegde ze haar tranen weg, in de hoop dat degene die voor haar stond het niet had gezien.

Hello and... Bye [Reather] Fallen_snow_angel_by_Amuria
Terug naar boven Ga naar beneden
Reather
Groepsleider en Moderator
Reather


Aantal berichten : 48
Said's : 4233
Reputatie : 0
Registratiedatum : 01-11-12
Leeftijd : 23
Woonplaats : op planeet reatheria

Character sheet
Groep: leading the Healing Warriors
Dierlijke vorm: a red wolf with black manes
Krachten (Maximaal 3+ een element):

Hello and... Bye [Reather] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello and... Bye [Reather]   Hello and... Bye [Reather] Emptydi feb 19, 2013 7:58 am

Ik liep rond. Wat was het koud zeg. ik moet echt een jas aan trekken. Hij liep verder toen hij opeens iemand in de sneeuw liggen. Ik dacht niet slim bij zulk koud weer zeg. Ik liep naar degene toe en vroeg wat ze hier deed, en waarom ze hier in de sneeuw lag, maar ik was maar even rustig voor haar anders zou ze helemaal dichtklappen. Ik zocht naar wat hout in de sneeuw maar bedacht dat hier al het hout nat zou zijn en niet zou branden. Dus verschenen mijn vleugels en ik sloeg ze om haar heen. Ik hoop maar dat ze het warm zou krijgen. Ik haalde een thermoskan uit mijn rugzak en gaf haar wat te drinken. Ik hoopte dat ze daardoor wat warmer zou worden. ik vroeg nog een keer wat ze hier deed, en waarom ze in de sneeuw lag, en of ze goed of slecht was. Ik zocht even naar wat rantsoenen in mijn rugzak en gelukkig vond ik wat en gaf het aan haar. Ik zag dat het al nacht werd en zette even een kamp op voor ons tweeën en ik maakte twee bedden klaar zodat ze zelf kon gaan slapen wanneer wou. ik ging naar mijn tent en ik sliep al snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razzie

Razzie


Aantal berichten : 20
Said's : 4131
Reputatie : 2
Registratiedatum : 02-02-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Sesamstraat

Character sheet
Groep:
Dierlijke vorm: Grote zwarte wolvin
Krachten (Maximaal 3+ een element):

Hello and... Bye [Reather] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello and... Bye [Reather]   Hello and... Bye [Reather] Emptyza feb 23, 2013 3:21 am

Opeens voelde ze dat er iemand in haar buurt was. Maar ze bleef met opgetrokken knieën zitten. Haar blik strak op de grond gericht. Ze durfde niet op te kijken, dus bleef ze rillend zitten. Snel veegde ze haar tranen weg, in de hoop dat degene die voor haar stond het niet had gezien.

Ze keek omhoog naar de jongen. Hij vroeg haar wat ze hier deed. "Weet ik niet," zei ze. Ook vroeg hij rustig waarom ze in de sneeuw lag. Ze haalde haar schouders op. De jongen begon wat hout te zoeken en Razzie bleef bibberend zitten. Hij leek te bedenken dat nat hout niet kon branden en sloeg zijn vleugels om haar heen. Razzie keek hem aan. Ze glimlachte kort. Toen pakte de jongen een thermoskan uit zijn rugzak en gaf haar te drinken. Ze nam een slok. "Dankje," fluisterde ze schor. Terwijl ze nog een paar slokken nam vroeg de jongen weer wat Razzie hier deed en waarom ze in de sneeuw lag. Ook wilde hij weten of ze goed of slecht was. Ze stopte met drinken en keek hem aan. "Ik weet het niet," was alles wat ze zei. De jongen begon te rommelen in zijn rugzak en gaf Razzie iets. "Dankje."

Het was al donkerder geworden. Het werd steeds kouder. De jongen zette een kamp op. Hij maakte twee bedden en ging daarna naar zijn tent. Razzie aarzelde even en ging toen in de andere liggen. Het duurde lang voordat ze in slaap viel.

Waar ben ik? Wie is die jongen? Wie ben ík? Waarom weet ik niks meer? Wat moet ik doen? En waar ga ik morgen heen? Waarom ben ik hier en niet thuis? Heb ik überhaupt wel een thuis? Wat is er toch gebeurd? Duizenden vragen spookten door haar hoofd. Kriskras door elkaar. Maar Razzie wist op geen van hen het antwoord.

Razzie lag al uren op haar rug naar boven te staren. Ze kon de slaap niet vatten. Ze zag uiteindelijk hoe het heel langzaam lichter werd. Ze was de hele nacht aan het piekeren geweest en nu pas viel ze in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hello and... Bye [Reather] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello and... Bye [Reather]   Hello and... Bye [Reather] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello and... Bye [Reather]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Are you Reather?
» Reather tijdelijk afwezig!
» Hurry up and save me! [Reather]
» Dark memories, or just old times?{&reather]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Daylight Demons :: Parde :: Djas-
Ga naar: