Daylight Demons
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Laatste onderwerpen
» Hayden 'Titiana ' De Payens.
Hurry up and save me! [Reather] Emptyzo okt 13, 2013 11:02 pm van Hayden

» [ RPG ] Supernatural
Hurry up and save me! [Reather] Emptyvr maa 08, 2013 7:15 am van Gunji

» Reather tijdelijk afwezig!
Hurry up and save me! [Reather] Emptywo feb 27, 2013 5:31 am van éstra

» Kletsplekje
Hurry up and save me! [Reather] Emptyza feb 23, 2013 5:25 am van maxime

» Hello and... Bye [Reather]
Hurry up and save me! [Reather] Emptyza feb 23, 2013 3:21 am van Razzie

» Wat Zou Je Doen Als...
Hurry up and save me! [Reather] Emptyvr feb 22, 2013 3:08 am van Inn

» This is me! =D
Hurry up and save me! [Reather] Emptydo feb 21, 2013 8:40 am van Noa

» daily talk
Hurry up and save me! [Reather] Emptywo feb 20, 2013 6:19 am van maxime

» An Angels future is everything [Noa, Razzie]
Hurry up and save me! [Reather] Emptywo feb 20, 2013 1:46 am van Inn

Het Team
Administrator: Hurry up and save me! [Reather] Innx Hurry up and save me! [Reather] 2vkajw0 Moderator: Hurry up and save me! [Reather] ReatherppHurry up and save me! [Reather] Estrapp

 

 Hurry up and save me! [Reather]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Inn
Admin
Inn


Aantal berichten : 206
Said's : 4435
Reputatie : 2
Registratiedatum : 30-10-12
Leeftijd : 22
Woonplaats : Op KAASSOUFFLÈREGENBOOGSCHAAPEILEND 8D

Character sheet
Groep: What?
Dierlijke vorm: A wolf of mist and wind. Frost and ice.
Krachten (Maximaal 3+ een element):

Hurry up and save me! [Reather] Empty
BerichtOnderwerp: Hurry up and save me! [Reather]   Hurry up and save me! [Reather] Emptywo feb 13, 2013 11:44 am

Hurry up and save me! [Reather] Innppppp
Spoiler:
Haar gezang torende boven alles uit. Ze was alleen door de kleine vonkjes zonlicht zichtbaar. Ze zong met plezier. Dit lied kende ze al 200 jaar. Ze was een van de oudste engelen, maar had de oorlog net niet meegemaakt. Ze kon koppig zijn, maar nu was ze helemaal in het ritme. Ze had haar ogen gesloten, hield haar handen aan haar koptelefoon en liep rond. Dit was een engel die niet gevangen kon worden. Dit was de kracht van geest. "Ik weet dat je daar bent." zei ze met een glimlach. Ze keek naar de struiken met gesloten ogen. Er staarde iemand naar haar. Dat voelde ze. Het scheelde haar niet veel, ze was toch in ghost mode. Niemand behalve andere geesten konden haar aanraken. Ze liep rustig verder. Ze liet haar hand naar wat nootjes glijden en raakte ze op. Ze tikte ze een voor een aan. Nu werden ze geestig, oftewel eetbaar voor haar. Ze raapte ze uit haar hand en begon er zachtjes op te kauwen. Een eekhoorn keek er nieuwsgierig naar. Ze pakte een nootje en hield hem voor de snuit van de eekhoorn. Ze probeerde hem de pakken, maar viel door de noot heen op de grond. "Oeps!" Ze was vergeten dat hij geestig was, ze maakte de noot ongeestig en gaf hem aan de eekhoorn. De eekhoorn zwiepte zwaar beledigd met haar staart, en stoof weg met de noot. "Nou, aardig hoor! Niet eens een bedankje." Inn. Dat was ze. Ze was niet echt dierkundig. Meer eigenwijs en eigen dunk. Hield van natuur, ook al snapte ze er niks van. Nog meer hield ze van muziek. En van zichzelf. Ze draaide zich om. "Hoorde je me zingen net?" Zei ze tegen eigenwijs tegen de persoon. "Ik wil het best nog eens doen als je wilt."
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hurry up and save me! [Reather]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Are you Reather?
» Hello and... Bye [Reather]
» Reather tijdelijk afwezig!
» Dark memories, or just old times?{&reather]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Daylight Demons :: Baile :: Dagen-
Ga naar: